Reklamacje
Mamy obowiązek dostarczenia towaru wolnego od wad jednak w razie gdyby wydarzyło się coś co według Ciebie jest powodem do złożenia reklamacji możesz to zrobić mailowo na adres:
reklamacje@slumbersac.pl
W reklamacji podaj: numer zamówienia, Twoje dane kontaktowe umożliwiające udzielenie odpowiedzi na złożoną reklamację no i oczywiście opis reklamacji wraz ze zdjęciami.
Zgodnie z obowiązującymi zasadami na odpowiedź dotyczącą reklamacji i przekazanie szczegółów dalszego postępowania mamy 14 dni od czasu jej otrzymania.
Produkt niezgodny z zamowieniem
Jeśli wysłaliśmy inny produkt niż zamawiany bardzo przepraszamy. Skontaktuj się z nami pisząc na adres sklep@slumbersac.pl
produkt zwróć proszę korzystając z https://szybkiezwroty.pl/pl/slumbersac wskazując w formularzu powód. Na paczce umieśc duży napis „pomylony produkt“
Gdy paczka do nas dotrze niezwłocznie nadamy produkt prawidłowy